UPPDATERING
(2018.10.31 – 07:50) Vi får rapporter om fortsatta störningar i bredbandsnätet. För vissa fungerar det, för andra inte, för någon saknas tjänst och zMarket kundportal kommer upp när man försöker att surfa. (Andra varianter av fel kan också förekomma)

FELSÖKNING
Börja med att starta om din fiberkonverter (Se bild nedan) genom att dra ur strömförsörjningen, vänta 15-20 minuter, sätt i strömförsörjningen igen. Om detta inte hjälper så ska du kontakta kundtjänst hos din tjänsteleverantör.

Länk till felanmälan hos respektive tjänsteleverantör hittar du här!–> https://zmarket.se/privat/felanmalan

DKT_Bild1 raycore_bild1
Mediakonverterare DKT / Mediakonverterare RAYCORE

Inkoppling & Status på mediakonverter ‘DKT’ – Konverter_status_DKT.pdf (.pdf fil)
Inkoppling & Status på mediakonverter ‘RAYCORE’ – Konverter_status_RAYCORE.pdf (.pdf fil)

 

STÖRNINGAR PÅ TJÄNST